Tina Resman Lasan
igralka
Tina Resman Lasan se je rodila 25/05/1998 na Jesenicah. Leta 2013 se je vpisala na Srednjo
vzgojiteljsko šolo in gimnazijo Ljubljana – na Umetniško gimnazijo: dramsko-gledališka
smer (danes SVŠGUGL). V tem času (v obdobju štirih let) je delovala v vseh letnih produkcijah.
Leta 2014 je nastopila v prvi večji gledališki produkciji z naslovom Svet v človeku (gledališki
spektakel zasnovan po Shakespearjevem Hamletu, Cankarjevem Kralju na Betajnovi,
Jančarjevem Velikem briljantnem valčku in Dürrenmattovih Fizikih), ki se je uvrstila na festival
Transgeneracije, prav tako tudi Mati mati (po motivih besedila Mati Korajža in njeni otroci
Betrolta Brechta in partizanske agitke Mati Mileta Klopčiča) leta 2015. Istega leta je Tina
Resman Lasan prvič stopila na oder Ljubljanske Drame in statirala v predstavi V republiki sreče
(Martin Crimp) v režiji Sebastjana Horvata. Leto kasneje je na gimnaziji igrala v kar dveh
produkcijah, Pesmi štirih (po motivih štirih sodobnih slovenskih pesnic, B. Korun, T.
Kramberger, K. Perat in J. P. Srdić) in v Kratkih stikih po dramski predlogi Vladislave Fekete v
režiji Jureta Novaka. Leta 2017 nastopi v zadnji gimnazijski produkciji v predstavi Vse
zastonj! Vse zastonj! Daria Foa v režiji Vita Weisa. Ostale produkcije so se odvijale pod
mentorstvom Mojce Dimec, Barbare Krajnc Avdić ter tudi mnogih plesnih mentorjev (Vita
Osojnik, Dušan Teropšič, Sinja Ožbolt,itd.).
V tem času je odigrala tudi svojo prvo vlogo v kratkem filmu z naslovom Bele kopalke (vloga:
Kaja) režiserke Lane Bregar. Dve leti (2015 – 2017) je ob gimnaziji intenzivno obiskovala
dramsko šolo Satirikon, kjer se je pod mentorstvom Vanje Slapar in Viktorja Ljubutina učila
tehnike Stanislavskega.
Leta 2017 se je vpisala na študij dramske igre na Akademijo za gledališče, radio, film in
televizijo, kjer je študirala pod mentorstvom doc. Jerneja Šugmana, prof. Jerneja Lorencija
in pozneje doc. Branka Jordana. Leta 2018 se je udeležila igralske delavnice CROSS-ACT
training (A Theatre Training Approach) pod vodstvom pedagoga Apostolosa Apostoloidesa.
Tekom študija je igrala v naslednjih produkcijah: Skušnja (vloga: Brina, režija: Živa Bizovičar,
produkcija II. semestra); Miroslav (vloga: Mira, režija: Živa Bizovičar, B produkcija); Od blizu
(vloga: Alice, režija: Živa Bizovičar, produkcija III. semestra), s katero so gostovali na
študentskem festivalu Smotra glumačkih akademija na Reki (Hrvaška); Požar (vloga: Jelka,
režija: Živa Bizovičar, produkcija IV. semestra po motivih Ionescove Plešaste pevke), s katero
so prav tako gostovali, in sicer na študentskem festivalu Skomrahi v Skopju (Makedonija). Za
vlogo Jelke Tina Resman prejme študentsko nagrado Zlatolaska; Roberto Zucco (vloga: sestra,
režija: Živa Bizovičar, produkcija V. semestra, po besedilu Bernarda-Marie Koltesa).
Znotraj fenomena pandemije Covid je bila njena generacija kar dva semestra obsojena na študij
na daljavo, znotraj katerega so nastali naslednji produkcijski projekti: Kvartet/Nova realnost,
istoimenska monografska izdaja in razstava z naslovom Kakšna plodna predstava: muzej
naših ljubezni (vloga: Markiza de Merteuil, UL AGRFT, GT22, Festival Borštnikovo srečanje)
ter Poskusi njenega življenja (vloga: Annie, režija: Mirjana Medojević, produkcija VII.
semestra).
Po prvem valu pandemije je sodelovala v informansu Dragana Živadinova z naslovom
Suprematizem:::Finalizem (vloga: vektor 3), ki si ga je v mednarodnem prenosu v živo
ogledalo cca 6. milijonov ruskih državljanov. Intenzivno je sodelovala tudi pri projektu Življenje
je sen – Finalizem::Praprodukt::Fonemi (Dragan Živadinov), ki pa ga je morala zaradi
zdravstvenih razlogov tik pred koncem opustiti. Istega leta igra v magistrski predstavi Tri
Moskve v režiji Maše Pelko (vloga: Irina, produkcija: AGRFT, Osmoza).
Leta 2021 je diplomirala z naslovno vlogo v Zajčevi Jagibabi (režija Živa Bizovičar). S svojo
prvo obširno dokumentaristično-filmsko vlogo se je, še tekom študija, istega leta pojavila v
igrano-dokumentarnem filmu Henrikova svoboda produkciji Televizije Slovenija in v režiji
Primoža Meška.
Takoj po končanem študiju je igrala v krstni uprizoritvi Simone Hamer z naslovom Vse OK, ki
jo je v SNG Drama Ljubljana režiral Matjaž Farič. V SNG Maribor je zatem igrala v
predstavi Elektri pristoji črnina (vloga: Hazel Niles) pod režijsko taktirko Maše Pelko
(priredba Maša Pelko in Dino Pešut).
Zaključila je magistrski program študija Dramske igre – smer Gledališko petje na
AGRFT pod mentorstvom red. prof. Žareta Prinčiča in izr. prof. Darje Švajger. Njen naziv je magistrica igre. V okviru programa je nastala magistrska produkcija oz. koncert z naslovom Dama slanih oči (UL
AGRFT), ki je bila med drugim prikazana tudi na 53. Tednu slovenske drame.
V istem času je v Prešernovem gledališču Kranj odigrala vlogo Ljudmile Krese v predstavi Da
me je strah? po romanu Maruše Krese v režiji Anđelke Nikolić in po napisani adaptaciji
Simone Hamer.
V letu 2023 je sodelovala pri državni Prešernovi proslavi z naslovom Svet se nagnil je naprej
v režiji Matjaža Fariča. V produkciji SNG Nova Gorica s prvakom Radošem Bolčino je
ustvarila vlogo Carol v predstavi Oleanna (po dramskem besedilu Davida Mameta). Nastopila je na državni proslavi ob Dnevu državnosti 25. junija v režiji Mateja Filipčiča, prav tako na proslavi ob prazniku Vstala primorska. Kasneje je ustvarila tudi vlogo Maričke v predstavi Predsednice v Prešernovem gledališču Kranj pod režijsko taktirko Jureta Novaka in zanjo na dan podelitve nagrade Julija (prejela Darja Reichman) prejela posebno omembo občinstva. V letu 2024 je nastopila v Beograjskem triu
(rež. Matjaž Berger, Anton Podbevšek teater) ter v predstavi Matjaža Fariča z naslovom Nezaželeni.
Svoj glas posoja tudi risanim junakom. Ruby, Najstniški Kraken (režija: Kirk
DeMicco, Faryn Pearl/DreamWorks Animation, Universal Pictures; sl. režija: Špela
Kravogel/Karantanija Cinemas), kjer je sinhronizirala lik Margot. Jelenček Niko 3. Glas je posodila tudi
najmanjši Najpiški v risanki Ljubozver (produkcija: RTV Slovenija, režija: Nana Milčinski). Na TV Slovenija se v kratkem obeta nova risanka, kjer je glas posodila nadobudni koali Kuštri.
Večkrat sodeluje z RTV Slovenija, kjer bere v literarnih oddajah. Posnela je več oddaj za
Literarni nokturno (Suženjstvo, Mitološka bitja, Babačić, Cavalli, Pegan, Rozman Roza,
Mihajlovik Kostadinovska, Vouk, Štefan, Novak, Po vsej ravnini pod nebom, Motoh, Pintarić,
Huxley, Farrokhzad ... ). Za založbo Ekslibris in zvočno platformo Audibook kontinuirano snema
zvočne knjige (Mamica v srčku (Mojca Kralj), Pesmice na potepu (Mira Sušić), Pesmice na
prepihu (Mira Sušić), Spalnik na koncu sveta (Matej Pollick), Rimane pesmice (Mira Sušić),
Pesmice na toboganu (Mira Sušić), Bicine povesti (Metka Špalir). )
S pesnico, grafično oblikovalko in založnico Jeleno Lasan sta leta 2022 izdali pravljico Kalaru.
V izdelavi je tudi zvočna knjiga.
V pripravi je film Belo se pere na devetdeset, kjer je odigrala manjšo vlogo.
Tina Resman se intenzivno ukvarja s pisanjem svoje poezije. Za
svoje pesniško delo je že leta 2016 osvojila drugo mesto na tekmovanju Župančičeva frulica.